torsdag 2 juli 2009





Det var verkligen jättekul att träffa alla! Jag missade Fredrik, Jatinder och Björn när de var i Sverige men nu kunde vi ses. Vi bodde på hotell första veckan och sedan några dagar hos Inglis och Jonas. De sista dagarna bodde vi hos Ica och Markus. Stort tack till er för gästfriheten!
Ica och Markus tog med oss ut i naturen! Helt otroligt vackert! En dag hyrde jag och Ika tandemcykel och cyklade vid Stilla havet. (Ica är Erica och Ika är Ulrika...)
I Vancouver finns denna klocka som räknar ner dagarna till OS. Det fanns hur många prylar som helst med OS tema men jag nöjde mig ned en mössa.
Jag har nog aldrig gått så mycket som jag gjorde under dessa två veckor! Sista dagen var jag helt slut så då gick vi på spa och på kvällen läste jag ut boken Svensk Maffia. Markus läste samma bok så det blev en hel del bokprat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar