måndag 24 augusti 2009


Jag gillar leopadmönster! I det senaste numret av Damernas värld står det: "Få tygtryck väcker så mycket känslor som leopardmönster. Kanske är det just det dekadenta anslaget som gör att det fläckiga mönstret är en ständigt återkommande favorit.... i höst visar D&G, Mulberry och Oscar de la Renta att tyget också kan vara prydligt. Leopard är onekligen mer intressant än esteiskt korrekt, men just därför också snyggt." För er som tvivlade...
Leopard kan vara så rätt men också så fel. Här är några av mina favoriter. Kaftanen är köpt i Thailand, armringarna i Kanada och väskan i Barcelona. Tvålen är en present från Cissi, finns att köpa på Twilfit. Mitt nya bankomatkort är också leopardmönstrat. Jag skickade in ett foto på min leopardmatta från Mallorca och nu har jag ett kul kort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar