måndag 23 november 2009

Hemma hos Jonas



Igår var jag hemma hos min bror Jonas. Hans renovering är inte klar ännu, men nu är det inte mycket kvar. Jag gillar hans trappa och den snygga tavlan frå månen (ursäkta det dåliga fotot, den är inte så ljus i verkligheten). Alla hans tavlor finns att beställa från www.heminredningsbutiken.se. Där kommer inom kort ut förslag på tavlor men man kan även maila en bild och få sitt eget motiv i valfri storlek. Tidskriftsställen finns just nu till specialpris: 3 st 600:-.
Ikväll följer mamma och pappa med mig till Stockholm igen. Imorgon ska jag till sjukhuset för att få en stålställning till min opererade hand. Hoppas att den inte är allt för obekväm...

1 kommentar:

  1. Jag älskar tidningsställen! Jättesnyggt med flera som sitter på samma vägg nästan som tavlor. Lätt att förändra. Me like!

    SvaraRadera