onsdag 2 december 2009

Önskelista


  • Herman Lindqvists bok om Viktoria.
De senaste åren har vi valt att lotta vem i familjen vi ska köpa en julklapp till. Detta gäller oss vuxna för barnen vill alla handla till. I år ska jag köpa en julklapp till Jonas och pappa ska köpa till mig. Vi byter aldrig så dyra saker men att önska kostar ju ingenting... Här är några saker som jag skulle bli väldigt glad för!

  • Det första är att min hand ska bli fin.
  • Målat i mitt vardagsrum (Jag vill ha randigt i guld, vitt och svart).

  • Smycken från Dyberg/Kern.

  • En borrmaskin och skruvdragare i ett.

  • Klassisk ballerina från Gucci.

  • Resväska från Rimowa (Guldfärgad).
  • En vit dammsugare från Electrolux, jag tror att det blir roligare att städa då... och en vit brandsläckare från MIO.

  • Jag behöver verkligen nya kläder! Gillar den här klänningen från Odd Molly.
  • En prenumeration på O Magazine. Är superledsen för att Oprah ska sluta med sin show. Jag har följt den i över 20 år och det är mitt absoluta favorit TV-program.
  • Ett laservattenpass från Clas Ohlsson.
  • Till sist önskar jag mig tavlor med vintage Chanelannonser på...
Jag är oerhört tacksam över vad jag än får. Det viktigaste är att jag får vara med min underbara familj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar