söndag 18 april 2010

Oflyt med tekniken


Foto: nyteknik.se

Just nu har jag oerhört oflyt med mina tekniska prylar! Först gick min bärbara hemtelefon sönder, sen slutade vattenkokaren att koka vatten, datorn är supertrött och idag förstörde jag min älskade mobil från Prada. Jag ville absolut ha en vit telefon och trodde jag hade beställt en via nätet men när den kom var den silverfärgad. Vet inte hur det kunde hända men jag har nu gjort samma misstag med datorn! Varför kan de inte skriva ut vilken färg teknikeprodukterna har? På bilderna ser de helt vita ut. Det är nog verkligen dags att byta dator. Sitter här och funderar på om jag ska behålla min silverfärgade Sony Vaio eller skicka tillbaka den. Jag måste också besluta mig för vilken mobil jag vill ha. Tuffa beslut! Till er som försöker nå mig på mobilen - det går inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar