onsdag 18 augusti 2010

Happy birthday to you



Vilken födelsedag! Tack! Tack! Tack till alla ni som kom ihåg att jag fyllde år igår! Firandet började med en lunch på Tures med Åsa, Cissi, Camilla och Ebba. Jag kommer verkligen sakna att luncha med er när jag är iväg från stan. Mitt i lunchen börjar restaurangens högtalare att spela min favorit Happy birthday med Stevie Wonder! Cissi, som är otrolig på överraskningar, hade ringt och fixat detta för mig. Jag blev så rörd och kunde samtidigt inte sluta skratta. Hur kul som helst!


På kvällen hade Åsa bokat bord för henne, mig, Cissi och Anna-Karin på restaurang BAR . För andra gången i rad på denna restaurang fanns inte vår bokning när vi kom! Det ordnade sig till slut och Cissi fick dem att bjuda på champagne och skaldjur. Efter middagen ville jag bjuda på dessert men de sa att de hade bokat den på ett annat ställe så vi gick vidare.


Den bokningen visade sig vara hos Cissi och Fredrik! Fredrik serverade mer champagne och bjöd på min absoluta favorittårta med chokladmousse!




Jag är rörd och oerhört tacksam för allt ni har gjort för mig! Tack för de underbara presenterna och en oförglömlig kväll! Jag har världens bästa vänner! (Jobbigt, jobbigt att gå på fest utan smink. Måste vara utan två veckor efter operationen.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar