måndag 23 augusti 2010

Sommaren fortsätter


Bild: Absolutely beutiful things

När många av er börjat se fram emot höstkvällar med tända ljus och mys framför TV:n letar jag inspiration om hur jag ska fortsätta sommaren i Spanien. Det är svårt att planera inredning till Gran Canaria när jag inte har en aning om hur det kommer att se ut där vi ska bo. Eftersom vi hyr möblerat vill jag ha en fräsch soffa att vila i så jag har köpt ett vitt sofföverdrag i linne som ligger färdigt att packas ner. Hoppas att det passar! Jag har även lagt fram några kuddfodral som kan fungera till det mesta. Tvål och doftljus var en perfekt present så det ska med. Övrigt som jag kommer att behöva får jag köpa på plats. 8 månader är trotts allt en ganska lång tid i inredningsvärlden. På östermalm hade jag hunnit byta kuddar flera gånger om...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar