tisdag 21 september 2010

Reebok Easy Tone


Foto: Egna och från reebok.com

Igår investerade jag i ett par Reebok Easy Tone. De sägs ta 28% bättre på låren än vanliga träningsskor. Det är som bulor under sulorna. Jag valde helsvarta men de finns i många färger. Jag bjuder på en bild på mig i träningskläder. Löpartightsen kommer från Nike och är en födelsedagspresent från mamma och pappa. Många här tränar med stavar så det gjorde jag också i morse. Hur skönt som helst! (Katten bakom min fot är min nya kompis. Jag är absolut ingen kattperson men den här helvita skönheten är hur snäll som helst.)

2 kommentarer:

  1. Jättehärliga skor, kan tänka att du studsar fram:) Själv investerade jag i ett par MBT skor!

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  2. Precis sånna köpte jag i våras. Tyvärr är de lite små så fötterna domnar i dem, men de gör nog sitt jobb. Får investera i ett par nya en storlek större kanske...

    Kram kram!!

    SvaraRadera