söndag 22 mars 2009

Vårkänsla i badrummet
Idag blir det bilder från badrummet. Kudde Mimou, tvålar A L'Olivier, Zara home och Twilfit. Handdukar Hemtex.



Helgens inredningsprojekt har varit att måla hyllor och ett skåp i köket. Det har verkligen tagit hela helgen! Hyllorna och utsidan av skåpet har jag målat i svart pianolack och insidan av skåpet i guld. När man väl har börjat dyker det alltid upp fler saker som bör fixas. Målade även sex korgar i samma svarta nyans. Upptäckte att guldfärgen inte var bra så jag fick jaga rätt på en ny. Vilken tur att det finns söndagsöppna färgbutiker!
Eftersom jag fick tömma alla hyllor och skåpet under tiden jag målar är badrummet den enda platsen som inte är överbelamrad av saker. Får nog låsa in mig där och lägga ansiktsmask så jag slipper se röran...



1 kommentar: