söndag 23 augusti 2009


När jag kom tillbaka efter sommaren var det dags att rensa i skohyllan. Jag gav bort massor av skor som jag har slitit ut eller tröttnat på. Skohyllan svämmade över så det var verkligen dax. På sommaren har jag fler skor än vanligt p. g. a alla flippflopp. Anna-Karin gav mig tipset att samla alla i en korg. Perfekt för sommarsandaler! Jag har många skor men aldrig några jag kan gå i... Eftersom jag har storlek 35 (34 -36) och reumatism är det inte helt lätt att hitta bra skor. Idag ska jag gå en tur på stan och se om jag kan hitta bruna höstskor som jag kan ha till jobbet. De måste passa till klänning för det har jag nästan varje dag.

1 kommentar:

  1. Hallå där!! Jag är också en skoälskare men sedan RAns ankomst försöker jag "packa" på min dotter alla skor som jag själv skulle vilja köpa ;) Båda halguxknölarna är nu bortopererade så det kanske blir lite lättare att hitta något i skodjugeln...Ser fram emot ett kort när du hitta dina nya vinterstövlar!! Jag ska försöka mig på att lägga in sommarkorten snart........ Ha det gott Liselott

    SvaraRadera