måndag 30 november 2009

Åsas badrum



Igår kväll var jag hos Åsa och hennes familj på middag. Min älsklingsrätt, pasta med köttfärssås! Jag passade på att ta några foton från hennes fina badrum! De flyttar snart till ett nytt hus och då kommer fler bilder...
Efter middagen åkte jag och Åsa till Sollentuna centrum och gick på bio. Hon garanterade att det var trängselfritt för min opererade hand. Hon hade rätt, vi var totalt 4 personer på bion. Vi såg filmen Bröllopsfotografen. Jag hade glömt att vår vän Pontus var med i filmen så vi tjöt högt när han spelade mot bland annat Kjell Bergkvist och Johannes Brost. Superkul! Nya Sollentuna centrum var superfint. Ska absolut åka dit någon dag och kolla in alla nya butiker. Tack Åsa för god mat och bra film!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar