fredag 27 november 2009

Min myshörna

Här i min soffa lever jag just nu. För att få det lite mysigt har jag köpt nya kuddar från Himla och en pläd från Hemtex. Pälspläden är gammal och hemmasydd. Tallriset skickade jag ut pappa i regnet för att plocka...
Idag var det premiär för årets julmusik. Det blev EMD som jag har fått av Åsa. Vilken snygg CD!

Efter dagens arbetsterapi åkte jag till skolan och lämnade över årets adventskalender! Det var såå kul att träffa dem! Det kändes som om det var jättelänge sedan! Jag saknar dem och tänker på dem hela tiden. Mina kollegor hade köpt blommor, godis, tidning och fika. Underbart!

2 kommentarer:

  1. Vilken adventsuppladdning, myshörna, EMD och allt

    SvaraRadera
  2. Hallå! EMD njuter jag också av, älskar julmusik! Det var en härli myshörna som du ska njuta flitigt av nu så handen läker på bra!! Här har advent lådan kommit upp så kanske det finns ork till lite pyssel i helgen mellan kalasen. Ha en go helg Liselott

    SvaraRadera