lördag 20 februari 2010

It´s complicated


I morse trotsade jag snöyran och gick till Mocco för att köpa chokladcroissanter. När jag väl var där hade de inga idag! Till råga på det var kanelbullarna inte färdiga än. Det fick bli naturella croissanter och SevenElevens solskensbullar. Nu tänker jag sitta inne i pyamas och kolla på OS hela dagen!

Mitt sug efter chokladcroissanter började i onsdags när jag var på bio och såg den underbara filmen It´s complicated med Meryl Streep och Alec Baldwin. Jag älskar miljön i fimen och jag blir nästan sugen på att öppna ett café (men bara nästan...).


Foton: recklessbliss.blogspot.com

2 kommentarer:

  1. Hallå! Vad man fick skratta gott när man var på den bion =) Vattenfastmascara rekomenderas ;0) Merylin Streep är en toppen skådespelerska tycker jag. Ha det gott Liselott

    SvaraRadera