tisdag 17 augusti 2010

Bokklubben Augusti






Operationen blev lyckad och jag kan se! (Inte så mycket ännu och sitter med solglasögon och skriver för jag är oerhört ljuskänslig.) Jag tackade först nej till bokklubben för jag har haft ganska ont i ögonen men när det närmade sig kunde jag inte låta bli. Anna-Karin var snäll och körde mig från dörr till dörr så det gick det bra. Jennie var värdinna och serverade en otrolig buffé! Vi var hemma hos henne i Sollentuna och fick njuta av hennes fina hem. Till dessert fick vi hembakade cupcakes. Supergoda! De fina formarna kommer från Åhlens. Vi hälsade den nya medlemmen Monika välkommen till klubben! Så kul med en ny medlem. Nu är vi 8 vilket är ganska lagom. Jag kommer att kunna vara med på två av träffarna i höst. Anna-Karin bjöd på sommarens längsta läslista och tipsade om bra böcker. Vi diskuterade boken Mamma, pappa barn och var överens om att den första boken var den bästa hittills i Hammarbyserien. Det var så kul att träffas igen efter sommaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar