onsdag 11 augusti 2010

Yes



Det går att operera mina ögon! Självklart inte med den relativt smärtfria och snabba metoden Lasik utan med Lasek som gör mer ont och tar längre tid att läka. Hur som helst ska det bli toppen! Nu blir jag av med mina bruna ögon. Jag har haft mina färgade linser i 20 år så det är nog dags att släppa fram de gröna. Mina glasögon från Dolce & Gabbana är det första paret någonsin som jag har gillat men det ska ändå bli kul att klara mig utan. Under de två kommande veckorna får jag inte använda något smink. Typiskt när jag ska till Stockholm och ut med vänninorna.... På lördag och söndag ska jag ligga i ett mörkt rum och blunda. Tur att det finns ljudböcker! Planen var att åka till Stockholm redan på lördag men nu får vi se hur det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar