söndag 26 september 2010

Dieter, dieter, dieter




På Ikas jobb, Svenska Re, rekommenderar de LCHF-kost. Själv har jag inte tyckt att det har varit något för mig. Jag vill kunna äta allt men kan tänka mig att dra ner på något. Det fungerar inte riktigt att ha två olika dieter i hushållet så nu får jag böja mig för trenden. Jag lånade hem "Fett-doktorn" Dahlqvists bok som hon har skrivit tillsammans med bloggerskan Airam. Nu ska jag tydligen helt tänka om. Fram med grädde, smör, creme fraiche och majonäs. Till frukost idag blev det bacon och äggröra gjord på grädde. Vinsten ska tydligen bli en perfekt mage, mindre inflammationer,bra hud, snyggt hår, fina naglar, inget sötsug och så klart viktnedgång. För mer information se bloggarna Dr Dahlqvists och Airam.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar