tisdag 19 oktober 2010

Lunch på Atlantico



Nu är Monica från bokklubben med sin familj Martin, Filip och Alex här i San Agustin! Igår tog vi sällskap till shoppingcentret Atlantico. Under tiden jag och Monica shoppade körde Martin och Filip Gokart. Vi åt en mysig lunch på Big och njöt av en mellandag vad det gäller väder. Monica hade läst ut några tidningar som jag fick. Tack!!
På eftermiddagen hade jag fått tips om en garnbutik som ligger i andra änden av Playa de Ingles. Jag bestämnde mig för att cykla dit vilket visade sig var alldeles för långt med tanke på min förkylning. På vägen hem, låångt hemifrån, hoppade kedjan! Utan någon mobil började jag leda cykeln men bestämde mig för att försöka fixa cykeln. Jag fick på kedjan och cyklade stolt hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar