lördag 13 november 2010

Marrakech


Foton: RiadVert, Riad Marrakech, Marrakech film festival och Trip advisor.

Jag och Ika har bokat en resa till Marrakech över jul! Det är inte så långt till norra Afrika härifrån och vi vill passa på att åka när Ika är ledig. Ju mer jag läser om Marrakech desto mer sugen blir jag. Vilka underbara miljöer! Hur ska man kunna välja vad man ska shoppa? Underbara mattor, tofflor, klänningar, kryddor, lampor, smycken, korgar. Åh, vad det ska bli kul! Jag åker till Stockholm andra veckan i december så då ska jag träffa vänner och fira jul med min familj lite i förväg. Mamma och pappa får jag träffa redan på torsdag då de kommer hit! Jag har så mycket roligt att se fram emot samtidigt som jag njuter av livet här på Gran Canaria. Åh, vad jag har det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar