onsdag 15 december 2010

Julklappsbyte och bokklubb



Under mitt besök hos Åsa passade vi på att byta julklapp. Vi åt goda tilltugg hemma men sen åkte vi in till stan och åt på goda zink grill. Vi passade även på att besöka nya hotellet Nobis som var väldigt snyggt! På Zink grill var det kändistätt med bland andra Sarah Dawn Finer, Andreas och Tess från Alcazar, Lill Lindfors och Alexandra Charles. Åsa är oerhört duktig på att arrangera ljus, lyktor, blommor, smycken, tavlor m.m. Här är några bilder från hennes vackra hem:















För övrigt var jag väldigt dålig på att fotografera när jag var i Stockholm. Hade alldeles för trevligt för att komma ihåg att ta fram kameran! Jag brukar ju berätta om bokklubben här på bloggen men det blir utan bilder den här gången. Cissi hade bokat bord på Riche och vi hade verkligen en mysig träff. Här i San Agustin har jag inte så många tjejkompisar att gå ut med så det var efterlängtat med lite tjejsnack. Ny bokklubbsbok är En shopaholic i väntans tider av Sofie Kinsella. Vanligtvis gillar jag chicklit men en bok och babyshopping låter sådär. Jag ska snällt läsa den och hoppas på att den är bra. Tyvärr fanns bara hennes nya bok på Arlanda men jag ska se om jag kan få tag på den här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar