tisdag 11 januari 2011

Träningsdagar


Bild: muscles.se

Nu är jag i full gång med träning igen. Igår var jag på ett jättekul cirkelpass där vi tränade i 1 minut och 15 sekunder på varje station. Stationerna var bland annat step, gummiband, pilatesboll, matta, balansplatta och hantlar. Roligt och varierande. På eftermiddagen presenterade Elisabeth mig för Linda som håller i pass med vibrationsträning. Jag fick prova på ett pass och det var super. Vi använde pilatesboll och hantlar som komplement. Jag anmälde mig direkt till två pass i veckan, måndagar och torsdagar. Nu ska jag till svenska Re och träna vattengympa. Ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. Bra, Jossan.............
    Kan ju berätta att här snöar det igen för fullt.......
    Imorgon kommer kylan med -10 igen.
    Så njut....
    Kram från oss

    SvaraRadera