fredag 4 februari 2011

Svenska skolan på Gran Canaria


Jag har fått ett vikariat på Svenska skolan på Gran Canaria! Jag börjar den 7:e mars och ska jobba fram till den 21 juni! Skolan består av en förskoleklass och en klass med elever i årskurs 1-6. Jag kommer att undervisa i samtliga ämnen förutom spanska och engelska. Det kommer att bli en stor utmaning att ha elever på så många nivåer och i så många ämnen. Hur som helst blir det en erfarenhet och förhoppningsvis jättekul! Tänk att det fanns ett jobb här som jag är utbildad för och där det inte är ett krav att kunna spanska!

3 kommentarer:

  1. Även träslöjd? Grattis till jobbet!

    Ika

    SvaraRadera
  2. Grattis till det Josefin, tänk att jag gick i Svenska skolan där men då var vi ca 10 bara i min klass. Väcker minnen..................
    Hoppas du fick bra tid här i Estockholmo.
    Kram från Carina

    SvaraRadera
  3. Grattis till jobbet! Du verkar ha ett skönt liv där..!
    kram Anna H

    SvaraRadera