torsdag 21 april 2011

Lopesan Costa Meloneras SPA


Vilken dag vi har haft idag! Vi började med att äta frukost på Lopesan i Meloneras.


Ja, det blev champagne, pannkaka och choklad!




Sen gick vi på SPA. På Costa Meloneras finns det många olika rum man går till. Rummet på bilden ska föreställa "mammas mage" och man ligger i vattensängar för att få känna känslan av att befinna sig där. Knäppt men helt underbart. Andra rum var t. ex turkisk hamam, tropiskt regn, salt från Himalaya, saltvatten så att man flöt som i döda havet, lavastenar, iglo, eukalyptusbastu, bubbelbad, flera pooler m.m. Jag kommer absolut att åka hit igen!





Vi passade även på att sola en stund vid poolen.



Evighetspool med utsikt över havet.



Vi avslutade med en middag på strandpromenaden. En toppendag från början till slut. Om ni undrar varför jag har samma klänning som Ika hade på frukosten så hände det en liten olycka. Någon spillde choklad på min klänning när jag tog frukost och som tur var hade Ika en extra med sig. Nu är vi hemma igen och sitter på terassen och njuter av en fin kväll. Glad påsk!


1 kommentar:

  1. Vilken härlig dag! Men så typiskt mig att ha en extra klänning med mig, vilken tur.

    Ika

    SvaraRadera