söndag 10 april 2011

Stockholm


Nu är jag tillbaka i San Agustin. Det blev ett kort Stockholmsbesök men jag hann med mycket. Den här gången bodde jag på hotell Birger Jarl som visade sig var riktigt bra.


Det var Jennies tur att ordna bokklubb och vi träffades på hennes favourit Tabbouli på Kungsholmen. Det är en mysig libanesisk restaurang med fantastisk mat. Vi åt 16 blandade rätter. Aldrig någonsin hade så få läst boken, det verkar som om fler har mycket att göra just nu. Det viktigaste var att vi hann ses och ha en mysig kväll.



I fredags kväll var vi på Daphnes på Artillerigatan. Vilken mysig fransk restaurang! Det kändes lite konstigt att vara ett stenkast från min lägenhet på Sibyllegatan och ändå inte få gå hem. Kvällen avslutade vi på Hotellet där det var riktigt mycket folk.


Jag hann även med att shoppa lite och besöka Trångsundsskolan. Mina kollegor där har äntligen fått flytta in i nya lokaler och det var så fint. Vilka mysiga dagar!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar