onsdag 1 juni 2011

Stockholmsbilder


Även om jag var i Stockholm några få dagar hann jag med mycket. Här är bilder från när jag, Åsa, Anna-Karin och Jennie var på restaurang Kungsholmen. Vi fortsatte sedan in på Orangeriet som är helt underbart inrett. Vilken miljö!





Supervacker mat!



Jag hann även besöka Trångsundsskolan. Efter besöket åkte jag, Anna och Anna-Karin till restaurang Göteborg i Hammarby Sjöstad. Det var otroligt vackert vid vattnet.
Sista kvällen var jag ute på Stureplan med Cissi. Det blev alldeles för sent men jag hann sova några minuter innan taxin kom 04.00.


Jag shoppade en klänning till skolavslutningen men den håller jag lite på... Nu är jag tillbaka i San Agustin och har packat upp. Supernöjd med besöket och mår otroligt mycket bättre!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar