fredag 21 december 2012

En hörna i köket klart



Nu är grovköket klart med diskmaskin, tvättmaskin och vask. Alla fronter till köksön har inte kommit så resten av köket ska jag visa så fort de är på plats. Jag hade tänkt att kaklet skulle sitta som tegelpannor (omlott) men det blir inte alltid som man har tänkt sig.

Självklart blev det även några tidskriftsställ från Heminredningsbutiken.

Igår kväll hade vi lite invigning av spisen. Poolarn trivs sådär och springer ofta tillbaka till det gamla huset. Ika hämtar och hämtar igen...
De gamla loungemöblerna står nu på balkongen utanför köket. Här är en underbar frukostplats med utsikt över havet.

Det blev ingen festmeny utan enkel tortellini med hemlagad tomatsås. Porslin från Zara Home.
I eftermiddag ska jag och Lotta göra ett besök på det stora shoppingcentret El Mirador. Jag behöver fler galgar till mitt dressingroom.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar