måndag 8 mars 2010

Hemma igen

Nu är jag hemma igen. Det är ljuvligt med semester! Tack mamma och pappa för en jättemysig vecka! Här är lite blandade bilder:

Vårt hotell heter Cleopatra Palace och gick i romersk stil. Inte senaste trenden precis men ändå fint.

Hotellet är ett SPA hotell. Här njuter jag på vår balkong med underbar havsutsikt. Ibland är det lika fint i verkligeheten! Hotellfrukosten var fantastisk! Tog bild på den nyttiga delen, ingen behöver ju veta att jag precis ätit french toast...




Vädret var mest soligt men även en hel del moln. Jag läste fyra böcker och för er som undrar så gick jag morgonpromenad (en dag).

2 kommentarer:

  1. Välkommen hem! Vi har saknat dig. Kramar från oss

    SvaraRadera
  2. Hallå! Härliga bilder, en morgonpromenad är bättre än ingen =) Visst är det vår i luften nu!? Liselott

    SvaraRadera